Le Trône de Fer JCE
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Le Fan Forum du jeu de cartes évolutif Le Trône de Fer JCE basé sur la saga de G. R. R Martin A song of ice and fire.

 
AccueilPortailDernières imagesRechercherS'enregistrerConnexion

Le Championnat de France 2023 se déroulera le 7 octobre 2023 à Lyon!
Plus d'informations https://discord.gg/QXzuaHBr
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

 

 Qui qu'vous etes dans le trone ?

Aller en bas 
+71
DarthNova
Littlelyle
Mago
Ser Nox
Tygrou
EricOpter
Merlipili
Lobo
Kantired
Drahas
Amroth, Chevalier Gitan
Den-Azhir Targaryen
Percolator
Basile la Belette
Markkenson
Alister
Paraph
Aghenatak
titus
Budmilka
Toomagic
Daphe
Maeth
bias
caribert
Ser Swan Lannister
gael
chaodiz-padre
dvorkin59
Kroryn
elwe
Romualdtbs
Jaelen
Fenrir
Tolodine
Neastrane Hijiri
nainfa
Khoriakei
Lexander Starhammer
Seth-cassiel
Anfalas
Sylvain63
ticondrihus
Dunkel Stark
Diana
Katsandrya
Mog
Khren
armakis
PLALL
iGogol
ArticMan
Philou
Khorbier
Nànie
alteros
enomiel
Sylvain
Nuggetz
st_gabriel
Tyrion
Ser Aran Thorn
Ser Evrach
Baal-Moloch
ArchiMagister
marduk
Astrobatordorak
Skoll
Ser Arthur Lannister
Katagena
Alekyne
75 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5
AuteurMessage
Percolator
Palfrenier de la Rue Mofette
Percolator


Messages : 158
Age : 43

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMer 5 Oct 2011 - 23:46

ça fait quand même bizarre même bizarre mais je suis :

Robert Baratheon

You scored 180 Adaptability, 290 Humor, 190 Integrity and 160 Activity!
I sit on the damn iron seat when I must. Does that mean I don't have the hungers as other men?

Your are Robert Baratheon.

While you are not afraid to take on serious responsibilites, the fact remains that you'd rather not. Who wants to worry his or her life away when there's food to be eaten, alcohol to drink, and people to have fun with (and in so many ways, too)? You like to have as much fun as possible, regardless of the consequences. Though you're generally high-spirited, you are prone to react to bad situations with anger. You are lazy, confident, and jovial.
Revenir en haut Aller en bas
Den-Azhir Targaryen
Vaurien de Port-Réal
Den-Azhir Targaryen


Messages : 44

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyVen 21 Oct 2011 - 16:25

Je suis Bran Stark apparemment...

Je ne vais pas dire que je suis dégoûté, vu que j'adore Bran... Mais je me serait plus vu en Jorah Mormont, ou Bron...

Ceci dit j'ai eu de la chance... J'aurait pu être Poulpy... Avec un Q.I. de calmar façon Aeron Greyjoy (en même temps un type qui boit de l'eau de mer, je me méfie)
Revenir en haut Aller en bas
Amroth, Chevalier Gitan
Héritier et Pupille
Amroth, Chevalier Gitan


Messages : 1020
Age : 33

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyJeu 3 Nov 2011 - 16:41

Sandor Clegane pour moi, ça me va Smile
Revenir en haut Aller en bas
Drahas
Palfrenier de la Rue Mofette
Drahas


Messages : 196
Age : 40

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyJeu 3 Nov 2011 - 17:26

bon ben...Daenerys Targaryen pour moi...
Revenir en haut Aller en bas
Kantired
Armurier de la Rue de l'Acier
Kantired


Messages : 255
Age : 45

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptySam 4 Fév 2012 - 12:52

Arya Stark

You scored 210 Adaptability, 250 Humor, 150 Integrity and 280 Activity!
I am not an evil child. I am a direwolf.

You are Arya Stark.

You are an adventurous and athletic person who is always interested in learning new skills. You love to explore and you are not afraid of confrontation. You are highly adaptable - you are constantly changing as your situation does. You are quite guileful, though many people would not expect it. You are able to accept difficult situations without getting emotionally distraught, but you do have a penchant for revenge. You like to get your rage out through physical activity when possible. You are energetic, angry, and resourceful.

You also similar to Asha Greyjoy and Daenerys Targaryen. Your polar opposite is Edd Tollett.
Revenir en haut Aller en bas
Lobo
Client de la Rue de la Soie
Lobo


Messages : 118
Age : 47

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyDim 26 Fév 2012 - 10:53

Your result for The Song of Ice and Fire Personality Test ...
Eddard Stark

You scored 170 Adaptability, 190 Humor, 330 Integrity and 210 Activity!
If you would take a man's life, you owe it to him to look into his eyes and hear his final words. And if you cannot do that, then perhaps the man does not deserve to die.

You are Eddard Stark.

Et ben je ne pensais pas etre cette buse la!
Revenir en haut Aller en bas
Merlipili
Vaurien de Port-Réal
Merlipili


Messages : 29
Age : 36

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyLun 17 Déc 2012 - 21:35

Citation :
Your result for The Song of Ice and Fire Personality Test ...
Olenna Tyrell
You scored 280 Adaptability, 260 Humor, 280 Integrity and 190 Activity!
All men are fools if truth be told, but the ones in motley are far more amusing than the ones in crowns.

You are Olenna Tyrell.

Also known as the Queen of Thorns, you have quite the acerbic wit. Despite your unstoppable smart mouth, it is clear that you have a great amount of love for your family and friends. You are blunt and honest to those you like, but you don't think it's necessary to be truthful to those you don't. You are very perceptive and you have a fair amount of wisdom when it comes to people and politics. You can get away with being devious due to your innocent appearance. You enjoy social events, if only for how silly they are, and you always know how to make a grand appearance. You are caustic, calculated, and classy.

You are also similar to Tyrion Lannister and Oberyn Martell. Your polar opposite is Tywin Lannister.

haha un des persos principal de mon deck hihi Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 65262054 Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 65262054 Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 65262054
Revenir en haut Aller en bas
EricOpter
Armurier de la Rue de l'Acier
EricOpter


Messages : 265
Age : 31

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 2:48


Cersei Lannister

You scored 60 Adaptability, 210 Humor, 150 Integrity and 180 Activity!
When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground.

You are Cersei Lannister.

In your mind, you were born to rule. You've got huge ambitions and aren't afraid to play the game in order to achieve them. However, your excessive amounts of anger and fear are not helpful to any cause, including your own. You have confidence in yourself (inside and out), but you have difficulty trusting others. There are few other people you truly care about, but you are capable of strong feelings of love, especially to those who look to you as a parental figure. You feel as though you have been oppressed, so you enjoy power more than most. You are ambitious, intense, and independent.

You are also similar to Theon Greyjoy and Tywin Lannister. Your polar opposite is Oberyn Martell.


Bon bon bon... je suis une reine et jcouche avec mon frère, merci d'être passé... Laughing
Revenir en haut Aller en bas
Tygrou
Valar Morghulis
Tygrou


Messages : 7773
Age : 32

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 3:08

Citation :
Theon Greyjoy

You scored 190 Adaptability, 340 Humor, 160 Integrity and 150 Activity!
This is the season - the season, the year, the day, and I am the man.

You are Theon Greyjoy.

Always smiling, you like to think you're pretty cool. You know how to enjoy all of life's little pleasures and you enjoy joking around. Sometimes your sense of humor borders on cruelty. You are relatively inexperienced in life and you have a lot to learn. You are the center of your own life, and you have difficult understanding other people's feelings. You often feel like there is no place where you belong. You are callow, self-serving, and cocky.

You are also similar to Asha Greyjoy and Cersei Lannister. Your polar opposite is Robb Stark.

Je pensais que j'allais plutôt être genre Robert Baratheon (ou Edd la douleur)... Test de merde, je suis même pas similaire à eux Razz
Mais bon, Theon j'apprécie assez 16 Même si j'aimerais bien ne pas finir comme lui study
Revenir en haut Aller en bas
Ser Nox
Client de la Rue de la Soie
Ser Nox


Messages : 122
Age : 44

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 9:10

Citation :
Tyrion Lannister

You scored 260 Adaptability, 280 Humor, 190 Integrity and 140 Activity!
Never forget who you are, for surely the world will not. Make it your strength, then it can never be your weakness.

You are Tyrion Lannister.

Also known as The Imp, you are a likeable person that many people can relate to. However, you are prone to feelings of loneliness. You have a romantic nature that is often hidden under your need to constantly show off your intelligence and sense of humor. You often get into trouble due to your inability to control your tongue - you can't resist making a clever comment when the opportunity arises, no matter what the consequence may be. You often feel like an outcast and you have great sympathy for outsiders in general. You are capable of great kindness, but you are also capable of serious malice. You have a tendency to use underhanded tactics to achieve your goals, but, for the most part, you do your best to fit your own idea of a good person. You have a strong sexual appetite. You are isolated, dynamic, and witty.

You are also similar to Olenna Tyrell and Jaime Lannister. Your polar opposite is Davos Seaworth.

En un mot: cool ^^
Revenir en haut Aller en bas
Mago
Roi
Mago


Messages : 4158
Age : 37

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 9:36

Je suis Bran Stark.
Comprends pas.
Revenir en haut Aller en bas
http://blog.esports-club.com
Mog
Membre du Conseil Restreint
Mog


Messages : 11403
Age : 39

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 9:44

T'es broken Mago! 16

I don't want to be broken i want to play Lannister!
Revenir en haut Aller en bas
Littlelyle
Gardien du Guet
Littlelyle


Messages : 352
Age : 41

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 10:29

Citation :
Robert Baratheon
You scored 200 Adaptability, 270 Humor, 190 Integrity and 120 Activity!
I sit on the damn iron seat when I must. Does that mean I don't have the hungers as other men?

Your are Robert Baratheon.

While you are not afraid to take on serious responsibilites, the fact remains that you'd rather not. Who wants to worry his or her life away when there's food to be eaten, alcohol to drink, and people to have fun with (and in so many ways, too)? You like to have as much fun as possible, regardless of the consequences. Though you're generally high-spirited, you are prone to react to bad situations with anger. You are lazy, confident, and jovial.

You are also similar to Theon Greyjoy and Edd Tollett. Your polar opposite is Daenerys Targaryen.

Bouh c'est nul. J'aime pas Robert et j'adore Daenerys.
Revenir en haut Aller en bas
Mog
Membre du Conseil Restreint
Mog


Messages : 11403
Age : 39

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 11:13

Même 2 ans après, je reste Petyr Baelish.... cheers

Citation :
Petyr Baelish
You scored 310 Adaptability, 320 Humor, 160 Integrity and 150 Activity!
I did warn you not to trust me, you know.

You are Petyr Baelish.

Also known as Littlefinger (a most curious nickname), you are, quite simply, the master of subtle wit and cunning. You have huge ambitions and a thorough understanding of the politics necessary to achieve them. You are very intelligent, especially when it comes to strategy. You are a very amusing person, though not everybody appreciates your sophisticated sense of humor. You always look and act as sharp as you possible can. People would be extremely surprised to see you in an emotional moment, though you are not incapable of love. You are polished, manipulative, and driven.

You are also similar to Euron Greyjoy and Tyrion Lannister. Your polar opposite is Brienne of Tarth.
Revenir en haut Aller en bas
Tygrou
Valar Morghulis
Tygrou


Messages : 7773
Age : 32

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 11:18

S'nul, les Robert Baratheon sont similaires à moi, mais moi je suis même pas similaire à eux Evil or Very Mad
Revenir en haut Aller en bas
DarthNova
Ser Chevalier
DarthNova


Messages : 624
Age : 47

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 14:20

All men are fools if truth be told, but the ones in motley are far more amusing than the ones in crowns.

You are Olenna Tyrell.

Also known as the Queen of Thorns, you have quite the acerbic wit. Despite your unstoppable smart mouth, it is clear that you have a great amount of love for your family and friends. You are blunt and honest to those you like, but you don't think it's necessary to be truthful to those you don't. You are very perceptive and you have a fair amount of wisdom when it comes to people and politics. You can get away with being devious due to your innocent appearance. You enjoy social events, if only for how silly they are, and you always know how to make a grand appearance. You are caustic, calculated, and classy.

You are also similar to Tyrion Lannister and Oberyn Martell. Your polar opposite is Tywin Lannister.

Bon ben je suis une "mémé" 16
Puis au choix un nain blagueur estropié ou un mec plutôt cool...
Spoiler:

Revenir en haut Aller en bas
Toomagic
Main du Roi 2013 - Champion de France Joute 2015
Toomagic


Messages : 8404
Age : 32

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMar 18 Déc 2012 - 15:01

Mog Baelish a écrit:
Même 2 ans après, je reste Petyr Baelish.... cheers
:'( Je suis plus Jaimy !!! (Bon ok, je suis Euron, c'est dans la même cours mais quand même...)
Revenir en haut Aller en bas
Musette
Gardien du Guet
Musette


Messages : 351
Age : 31

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyMer 19 Déc 2012 - 13:02

Your result for The Song of Ice and Fire Personality Test ...
Tyrion Lannister

You scored 300 Adaptability, 260 Humor, 220 Integrity and 120 Activity!
Never forget who you are, for surely the world will not. Make it your strength, then it can never be your weakness.

You are Tyrion Lannister.

Also known as The Imp, you are a likeable person that many people can relate to. However, you are prone to feelings of loneliness. You have a romantic nature that is often hidden under your need to constantly show off your intelligence and sense of humor. You often get into trouble due to your inability to control your tongue - you can't resist making a clever comment when the opportunity arises, no matter what the consequence may be. You often feel like an outcast and you have great sympathy for outsiders in general. You are capable of great kindness, but you are also capable of serious malice. You have a tendency to use underhanded tactics to achieve your goals, but, for the most part, you do your best to fit your own idea of a good person. You have a strong sexual appetite. You are isolated, dynamic, and witty.

You are also similar to Olenna Tyrell and Jaime Lannister. Your polar opposite is Davos Seaworth.




C'est pas parce que en vrai je fais 1m58 que j'suis une naine !!
Revenir en haut Aller en bas
lecharentais
Roi
lecharentais


Messages : 3587
Age : 43

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyVen 15 Fév 2013 - 19:43

C'est la honte je suis Bran Stark...


Your Analysis (Vertical line = Average)

Adaptability Distribution

You scored 220% on Adaptability, higher than 44% of your peers.

Humor Distribution

You scored 240% on Humor, higher than 73% of your peers.

Integrity Distribution

You scored 320% on Integrity, higher than 91% of your peers.

Activity Distribution

You scored 180% on Activity, higher than 64% of your peers.

Revenir en haut Aller en bas
roby
Gardien du Guet
roby


Messages : 371
Age : 48

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptyVen 15 Fév 2013 - 20:18

Oh je suis robert baratheon.... Laughing sante Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Adrian
Garde de Nuit de Dijon
Garde de Nuit de Dijon
Adrian


Messages : 1805

Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 EmptySam 16 Fév 2013 - 8:28

You are Bran Stark

... tant qu'on a ses deux jambes comme dit l'autre !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty
MessageSujet: Re: Qui qu'vous etes dans le trone ?   Qui qu'vous etes dans le trone ? - Page 5 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Qui qu'vous etes dans le trone ?
Revenir en haut 
Page 5 sur 5Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5
 Sujets similaires
-
» Nouveau dans le trone de fer Jce
» Le Trône de Fer JCE dans Le Progrès... ou presque !
» le jeu du trone est plus que jamais dans la culture pop
» De l'usage du Trone de fer dans le méta actuel
» [Jeux Video] Starcraft II - Il n'y a pas que le Trône de fer dans la vie

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Le Trône de Fer JCE :: Le Monde réel :: Le coin des fans :: Inclassable-
Sauter vers: